Léif Matbiergerinnen a Matbierger,
Obwuel déi rezent Oplockerungen en hoffnungsvollt Signal duerstellen, ass et trotzdeem wichteg d’Gedold, de Courage an d’Solidaritéit bäizebehalen déi et eis bis elo erméiglecht hunn dës komplizéiert Situatioun ze meeschteren. Dat bedeit dass mer léiwer weiderhi mat Virsiicht virginn an op eist traditionellt Fest fir den Nationalfeierdag verzichten.
Zesumme mat de Veräiner organiséiert de Schäffen- a Gemengerot awer e Cortège deen um Virowend, 22. Juni 2021 um 19.00 Auer vum Centre Turelbaach bis bei d’Kiircheplaz stattfënnt. De Buergermeeschter hällt do eng Usproch an d’Jugendpompjeeën kréie feierlech hir nei Helmer iwwerreecht.
Mir wënschen Iech e schéine Nationalfeierdag an hoffen dass mir eis geschwënn erëm gesi fir zesummen ze feieren.
De Schäffen- a Gemengerot
Chères concitoyennes, chers concitoyens,
Alors que la situation sanitaire donne des signaux encourageants, il est primordial de maintenir l’élan de courage, de patience et de solidarité qui nous a permis de faire face à la situation compliquée. C’est la raison pour laquelle nous avons décidé de privilégier la prudence en renonçant aux traditionnelles festivités pour la Fête nationale.
En collaboration avec les associations locales, le Collège échevinal et le Conseil communal organisent dans ce contexte un cortège qui aura lieu la veille de la Fête nationale, le 22 juin 2021 à 19h00 pour se rendre à partir du Centre Turelbaach vers la Place de l’Église. Après l’allocution du Bourgmestre, les Jeunes Pompiers se verront remettre leurs nouveaux casques lors de la cérémonie officielle.
Nous vous souhaitons une joyeuse Fête nationale et espérons pouvoir nous réunir à nouveau sous peu pour fêter ensemble.
Le Collège des Bourgmestre et Échevins et le Conseil communal